מה זה קריפטו ואיך הוא יכול לשרת אותנו?

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עולם האינטרנט הציבורי אשר פרץ אל חיינו באמצע שנות התשעים, יצר את אחת המהפכות החשובות ביותר בתולדות האנושות. מהפכה טכנולוגית שאיש לא ציפה ולא דמיין. היום, קשה לנו לדמיין איך נראה העולם ללא אינטרנט, ואפשר להניח שבעוד דור או שניים, אנשים לא יאמינו שפעם התקיים באמת עולם כזה.

אחת השינויים המשמעותיים שיצר האינטרנט, הוא בכך שהכוח של ממשלות, מוסדות וגופים "רשמיים" התערער במובנים רבים. בין היתר, זה נוצר כתוצאה מכך שאנשים יצרו עולמות מקבילים באינטרנט ודואגים לחזק אותם בצורות שונות.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא דרך מטבעות מבוזרים, למשל קריפטו. הרבה אנשים עדיין שואלים את עצמם מה זה קריפטו. כמו בהרבה מקרים הקשורים לעולם האינטרנט, סביר להניח שבעוד זמן לא רב, לא רק שהקריפטו יתפוס מקום הרבה יותר מרכזי, מאוד ייתכן שנשאל את עצמנו למה רק עכשיו אנחנו משתמשים בו ואיך לא עשינו את זה קודם.

אז מה זה קריפטו? מדובר במטבע דיגיטלי אשר נסחר ברשת על ידי סוחרי מטבעות, אנשי עסקים וגולשים שמחפשים דרכים שונות להתעשר. למעשה, מדובר ביותר מזה. קריפטו הוא מטבע מבוזר, קרי, מטבע שאיננו מיוצר ומופץ על ידי ממשלות או בנקים מרכזיים, השער שלו לא מושפע מגורמים חיצוניים אל מסחר בין הסוחרים השונים על פי היצע וביקוש.

איך אפשר להשתמש ולסחור בקריפטו?

כל מי ששואל מה זה קריפטו מבקש גם לדעת איך אפשר לסחור בו, איך אפשר להשתמש בו. כאן אפשר למצוא את הייחוד של מטבעות דיגיטליים. לא מדובר במטבע פיזי, בניגוד לשקל או דולר. מדובר במטבע שקיים אך ורק ברשת. ניתן לאחסן אותו בארנקים דיגיטליים אשר כל אחד יכול לפתוח לעצמו (ארנק מוצפן שהגישה אליו מיועדת רק לבעליו).

המסחר במטבע זה נעשה, כאמור, אך ורק ברשת. כלומר, סוחרים פותחים ארנק דיגיטלי, רוכשים קרפיטו בעזרת כסף "רגיל", וכך הם יכולים להתחיל לסחור בו. מעבר לכך, הם גם יכולים לבצע רכישות באתרים מסוימים בעזרת מטבע זה.

מה הקשר בין קריפטו לעולם שבחוץ?

ככל שהשימוש בקריפטו הופך להיות נפוץ ומקובל יותר, כך גם גורמים בעולם "האמיתי" משתמשים בו או מוכנים לעזור לסוחרים בו. לדוגמא, ישנן חברות המציעות משכורת בקריפטו במקום בכסף רגיל.

כמו כן, ישנן חברות אשראי, דוגמא MAX, המציעה ללקוחות החברה אפשרות להזמין כרטיס אשראי בעזרתו הם יכולים לצבור קרפיטו בכל עסקה. כלומר, כל פעם כשהם מבצעים עסקאות מסוימות, על פי סכום שנקבע מראש, הם יכולים מטבע קריפטו לארנק הדיגיטלי שלהם. בצורה כזו, הם יכולים לצבור קריפטו ולסחור בו בעתיד.

כאמור, עם הזמן אנחנו נוכל לראות שימוש הולך וגובר בקריפטו, ובוודאי נתהה, איך קרה שלא השתמשנו בו עד היום.

קריפטו

קריפטו

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב