סובלות מבריחת שתן? יש לכן מה לעשות!

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

גם אם השתן בורח לך מדי פעם, תשמחו לשמוע שהפתרון פשוט מאי פעם. בשוק קיימים אינספור פתרונות ספיגה מוצלחים, יעילים, נגישים ודיסקרטיים, שיאפשרו לכן לשמור על שגרת החיים שלכן באופן מלא.

זה קורה לנשים רבות, החל מגיל 45 ומעלה אבל ממש לא רק. הרגע בו הן מגלות כי השתן שלהן "ברח" דווקא ברגע הלא מתאים. מדובר בבעיה נפוצה מאד המופיעה אצל אחת מבין כשלוש נשים. לבריחת שתן מגוון גורמים אפשריים, לרבות זיהומים בדרכי השתן, מחלות דוגמת סוכרת, שלפוחית רגיזה, תסמיני גיל המעבר, הריון (בו המערכת ההורמונלית בגוף משתנה בצורה משמעותית ונוצר לחץ מאסיבי על השלפוחית), התקופה שלאחר הלידה (בעקבות צניחת איברי האגן) ועוד.

בהמשך לכך יש סוגים שונים של בריחת שתן, שיכולה להיות במאמץ, במנוחה או בדחיפות, זמנית לעומת כרונית וכן הלאה. המכנה המשותף לכל המצבים האלה הוא שהמצב הוא לא נעים כלל, כי בכל זאת מדובר בהפרשות לא רצוניות שבהתאם לחוק מרפי עלולות לתפוס אותנו ברגעים הכי לא נוחים.

למרות שנשים רבות לוקחות את בריחת השתן כדבר מובן מאליו או ככזה שאינו ניתן לפתרון ממשי, כיום תוכלו למצוא שלל מוצרים ייעודיים שיכולים לשפר את איכות החיים של אותן נשים פלאים. אז מהם הפתרונות המומלצים עבור נשים הסובלות מבריחת שתן?

אלתורים? לא בבית ספרנו 

הנקודה החשובה הראשונה היא שיש נשים שמראש פונות לדרך פתרון שאינה מתאימה לסוג הבעיה ולמאפיינים שלה. למרות שהמוח היהודי ממציא לא מעט פטנטים, אלתורים לא בהכרח מסייעים במקרה הזה. יש נשים אשר חשות מבוכה בהצבעה על הקושי ובוחרות במוצר שהוא הכל חוץ ממתאים. זו לא דרך התמודדות יעילה.

חשוב לומר שיש הבדל עצום בין תחבושות המתאימות למחזור לבין תחבושות המתאימות לבריחת שתן  תחבושות היגייניות אינן מספקות מענה ראוי לבעיה של דליפת שתן: נשים שמתבססות עליהן מגלות כושר ספיגה מוגבל מאד בהתחשב בכמויות השתן, כאשר ההרגשה הכללית של האישה שמשתמשת בהן רחוקה מלהיות משביעת רצון.

הבחירה לכן צריכה להיות במוצרים ייעודיים לבעיה הספציפית עצמה. פתרונות ספיגה אלה צריכים להיות חלק מרכזי מ"ארגז הכלים" של האישה ויכולים לאפשר לה לשמור על אורח חיים רגיל ותקין ככל האפשר. כך לדוגמא התחתונים של דיפנד (DEPEND) מאופיינים בכושר ספיגה גבוה, כך שהם יכולים להתמודד היטב עם השתן ואף לחסום את הריחות הלא נעימים שלו. לא תאמינו כמה הקלה צפויה להרגיש אישה שסובלת מהתופעה והחלה להשתמש בפתרונות מתאימים, כיצד הביטחון העצמי שלה צפוי להשתפר ואיך החזרה שלה לשגרת החיים תיראה מובנת מאליה.

המוצרים העיקריים המשמשים לפתרון הבעיה

ההכרה בשכיחות הגבוהה של בריחת שתן אצל נשים (ובכלל), השיפור בטכנולוגיות הייצור והדרישה כיום לאיכות חיים גבוהה הביאו לפיתוח מכלול רחב של פתרונות בתחום. כל אישה יכולה לבחור במוצרים המתאימים לה ביותר. את הסקירה אנחנו מתחילים עם תחבושות לנשים, שמתאימות לרוב למקרים קלים יחסית של בריחת שתן אבל מצליחות לספוג פי כמה בהשוואה לתחבושות היגייניות סטנדרטיות. ניתן למצוא תחבושות במידות שונות לצורך התאמה מקסימלית לצרכי ולמאפייני האישה הספציפית.

למקרים מורכבים מתאימים תחתוני נשים דמויי בד, שמאופיינים בנוחות מקסימלית של שימוש (ממש כמו התחתונים הרגילים), מספקים ספיגה מקסימלית, מנטרלים ריחות ומעניקים תחושה דיסקרטית. התחתונים מותאמים למבנה הגוף של האישה מציעים הגנה ראויה לא פחות, כולל בזמן פעילות גופנית.

מומלץ שלא להתפשר בבחירת מוצרי ופתרונות הספיגה כיום, אלא לבחור במוצרים שהוכחו כיעילים. המוצרים של דיפנד – חברה העוסקת אך ורק בתחום זה ונחשבת למובילה בו בישראל – עומדים בדרגות האיכות הגבוהות ביותר ונוסו על ידי נשים רבות. הן הצליחו באמצעותם להתגבר על תופעות הלוואי והקשיים המזוהים עם בריחת השתן, ובעיקר לשמור על שגרת החיים ואיכות החיים שהן מצפות להן בכל שלב בחייהן.

נקודה חשובה אחרונה לפני סיום: מעבר להתמודדות השוטפת עם בריחת שתן, כדאי לברר את הסיבות הספציפיות שעלולות להביא לבעיה ולפתור אותן במקביל. תרופות, טיפולי פיזיותרפיה, תרגילים או טיפולים אלטרנטיביים (דוגמת הומיאופתיה) יכולים להשלים את התמונה ולהפוך את הפתרון לארוך טווח.

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב