איך לטפל בקילה?

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ההתמודדות עם קילה או בקע משפעתי לא תהיה פשוטה, בלשון המעטה. מצד אחד ישנם כאבים עזים המתלווים לבעיה הזו, מצד שני קיימת מבוכה שלא ניתן להתעלם ממנה. ככל הנראה זה מה שגרם לכם לחפש פתרונות באינטרנט, ולא לגשת לרופא המשפחה. נדגיש כי בסוף הפתרון האפקטיבי ביותר נמצא אצל הרופא שמכיר אתכם בצורה הכי טובה. אל תתפשרו על איכות הטיפול כאשר זה נוגע להתמודד עם קילה שעשויה להיות מאתגרת. הטיפול חייב להיות נכון ומדויק כדי שתגיעו לנקודה בה אתם צריכים ורוצים להיות. החלטנו להרים את הכפפה ולהסביר לכם על הדרכים האפקטיביות לטיפול בקילה. אם עד היום לא ידעתם מה עושים עם בקע מפשעתי, כעת יהיו לכם את כל התשובות. תוכלו לבחור את הטיפול שלדעתכם יהיה הטוב והמתאים ביותר לכם באופן אישי. ברגע שכל האפשרויות ניצבות על השולחן, קל לעשות בחירה שלא תתאכזבו ממנה. אין דבר יותר מבאס מאשר לגלות כי הטיפול שבחרתם לא בהכרח מתאים לכם. 

כיצד מאבחנים קילה?

ברגע שקיים חשש לקילה מוטב לגשת לרופא על מנת שיאבחן את המצב מקרוב. האבחנה הסופית במקרה הזה צריכה להיעשות על ידי רופא מומחה בתחום זה. אך כמובן שיש כל מיני תסמינים קטנים שאמורים להדליק לכם נורות אדומות. התסמין הבולט ביותר יהיה כאבים עזים באזור המשפעה, כאלה שלא היו קיימים קודם לכן. אם התעוררו להם כאבים לא מוסברים, מוטב כי תבדקו היטב את המקור שלהם. בו בזמן תהיו מוגבלים בתנועה, אי אפשר לבצע את כל הפעולות שהתרגלתם לעשות. במקרים כאלה מוטב לפנות מיד לרופא כדי שיבדוק את המצב מקרוב.

מדוע חשוב לטפל בקילה? 

קשה מאוד לשמר שגרת חיים נורמטיבית כאשר ישנו בקע מפשעתי. כל תנועה שתרצו לבצע תגיע יחד עם כאב אדיר שתצטרכו להתמודד גם איתו. בו בזמן עליכם להבין כי קילה לא נעלם סתם כך, ישנה חובה לטפל בו בהקדם. המצב רק עשוי להחמיר ככל שעוברים הימים, מציאות שלא בהכרח תהיו מודעים אליה. פתאום תביאו את עצמכם למצב בו הקילה הפשוט ידרוש ניתוח ופעולה כירורגית רצינית. מהסיבות הללו מוטב אם תטפלו בקילה בהקדם, גם אם העניינים נראים לכם סבירים בשלב הזה.

איך מטפלים בקילה?

הפתרון האפקטיבי ביותר להתמודדות עם קילה יהיה ניתוח שמטרתו להחזיר את המצב לקדמותו. עם זאת ישנן כל מיני פעולות שהרופא יכול לבצע על מנת להחזיר את המצב כפי שהיה. אך לא תמיד הפעולות הללו נוחלות הצלחה או מספקות את הסחורה. לפיכך תמיד האופציה של הניתוח נמצאת על הפרק כל עוד שגרת החיים משתבשת ומשתנה. תבחנו יחד עם הרופא את האפשרויות האפקטיביות ביותר שניצבות לפניכם בהקשר הזה. לרופא יש את הידע ואת הניסיון בבחירת השיטה הנכונה להתמודד עם המצב שלא היה מוכר לכם. הטיפול בקילה יכול להביא אתכם למצב בו העניין כבר לא יטריד אתכם יותר.

כמה זמן עובר עד ההחלמה?

כפי שאמרנו התמודדות עם קילה היא לא קלה, בטח אם אתם דוחים את הטיפול בעניין. עם זאת ברגע שמטפלים במטרד ניתן לחזור לשגרה כעבור תקופת זמן קצרה באופן יחסי. מניתוח לרוב חוזרים לשגרה כעבור כמה ימים, ברגע שהגוף מחלים מהטראומה. אם ישנו פתרון שלא כולל בתוכו פעולה כירורגית, ניתן יהיה להחלים על המקום. הכי חשוב שאת השיפור בהרגשה ניתן יהיה לחוש כעבור שעות ספורות בלבד. מה שלא הייתם יכולים לבצע עד לאותה נקודת זמן, תוכלו לבצע בחופשיות מוחלטת. 

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב