בורח לכם שתן בגיל? כך תבחרו חיתולים למבוגרים

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית במודעות לתופעות של הגיל השלישי כמו בריחת שתן או קושי לשלוט על הסוגרים. בעזרת מבחר גדול של חיתולים למבוגרים אפשר לכל הפחות להסתיר את התופעה ולא להיות במבוכה כאשר נמצאים בחברת אנשים אחרים. אז איך בוחרים ולמה צריך לשים לב?

 

סוגים שונים של חיתולים למבוגרים

על מנת לבחור את החיתולים הנכונים צריך להכיר את המבחר והמגוון שקיימים כיום. ההבדלים בין הסוגים השונים של חיתולים למבוגרים נובעים מדרגות ספיגה שונות של החיתוך, מצורה שלו – כתחתון שלובשים מתחת לבגדים או כפד עם פס דבק שמצמידים לתחתונים שלובשים, המידות תהיינה שונות באופן טבעי על מנת להתאים לאנשים בעלי מבנה גוף מגוון ויש סוגים שונים של חיתולים שמיועדים לשימוש במהלך היום או בשעות הלילה בזמן השינה. ברגע ששמים לב להבדלים אלה ומשקיעים זמן ומחשבה בהבנה איך המאפיינים האלה ישפיעו על התפקוד של החיתול – יהיה קל יותר לבחור ולהיות מרוצים מהבחירה.

 

למה עוד חשוב לשים לב

בנוסף להבנה של הסוגים השונים הקיימים בשוק חשוב מאד לבצע סקר שוק ולבדוק לעומק את המחירים עבור מוצרים אלה, שכן יכולים להתברר פערים משמעותיים בין ספקים שונים והרי שתמיד כדאי לבחור במי שגם מבצע משלוחים עד לבית הלקוח וגם מציע את המחיר הכדאי ביותר. כאשר מתוודעים למחיר של חבילת חיתולים למבוגרים מומלץ לברר אצל הספק עצמו האם הוא מציע עסקת חבילה למספר גדול של חבילות חיתולים, מה שיוזיל את המחיר של כל חבילה בנפרד. במידה וחשים בנוח אפשר לקבל ייעוץ מאנשי המקצוע של החברה עצמה או ממי שיודעים שכבר עושה שימוש בחיתולים כאלה. לפעמים יש חברות מוכרות יותר או פחות שכדאי להכיר אותן ואת החיתולים שהן מייצרות כי יש עליהם חוות דעת טובות וממליצות על ידי הרבה מאד לקוחות ומשתמשים מרוצים לא רק בישראל.

 

איכות החיים שמקבלים בזכות החיתולים

קושי בשליטה על הסוגרים או תופעה של בריחת שתן יכולות להיות גזירת גורל או שאפשר להתמודד איתן באמצעים מתקדמים כמו החיתולים המיועדים לשימוש על ידי מבוגרים. הטכנולוגיות שבהן מיוצרים חיתולים אלה כיום נחשבות למתקדמות וטובות מאד, מה שהופך את החיתולים לדקים מאד, סופגים מאד וכאלה שלא מרגישים ולא נראים כלפי חוץ. ברגע שבוחרים בצורה מושכלת ושמים לב להבדלים השונים אפשר להמשיך להתנהל כרגיל עם החיתולים האלה במשך הרבה מאד שנים ולשמור על השגרה בלי לבצע בה שום שינוי. בשנים האחרונות יש עדויות ודיווחים על כך שממוצע הגילאים של תופעות כמו בריחת שתן הולך ויורד, מה שגורם להרבה מאד אנשים לעשות שימוש בחיתולים אלה על מנת להחזיר לעצמם את איכות החיים שלהם ולא להתפשר על שום פעולה שהם היו מבצעים. עם החיתולים הם יכולים להמשיך לעשות כל דבר.

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב