טיפול בגלי רדיו לבריחת שתן

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

זו בעיה אינטימית, מאוד ידועה אך לא כל כך מדוברת. נשים רבות, בעיקר החל בעשור החמישי לחייהן, מתחילות לסבול מבריחת שתן. אין צורך לקבל את התופעה הזאת כדבר טבעי או ש"אין מה לעשות", מסתבר שדווקא יש הרבה מה לעשות, עם תוצאות ראויות לציון. טיפול בגלי רדיו לבריחת שתן – מה זה בעצם אומר ומהי הבשורה הגדולה של טיפול שכזה. 

תוצאות לאחר שניים או שלושה טיפולים

מקובל לקשור את התופעה שנקראת בריחת שתן לגיל המעבר. ההערכות מדברות על כך כי שליש עד מחצית מהנשים יסבלו מכך, בצורה מוחשית. לצד גיל המעבר והשינויים ההורמונליים הנלווים לכך, משפיעות גם לידות מרובות והתרופפות של השרירים. 

שינויים בנרתיק, היחלשות שרירים והתכווצות השלפוחית אינם בלתי הפיכים. טיפול בגלי רדיו יכול להביא לתיקון משמעותי. לאחר מכן, ניתן פעם בשנה עד שנתיים להמשיך עם טיפול משמר, לא פולשני ונטול כאבים. 

אין ספק, מדובר בבשורה חשובה שכן נשים רבות שהומלץ להן עד כה על פתרון ניתוחי, לא ששו לבצע צעד שכזה. על פי הממצאים שנאספו עד כה, הטיפול בגלי רדיו יעיל מאוד והתוצאות מורגשות כבר לאחר שניים או שלושה טיפולים. 

כיצד פועלים גלי הרדיו

רבים מכירים טיפולים כמו פיזיותרפיה או שיקום בעזרת חשמל או חימום. לכן, חשוב לדעת שגלי רדיו ממוקדים פועלים בין היתר על ידי חימום מקומי. הטיפול נעשה בצורה נינוחה, כאשר האישה ישובה בצורה הדומה לכל בדיקה גניקולוגית. מכשיר המפיק גלי רדיו ממוקדים ובתדר הרצוי פועל על הנרתיק וסביבתו.

גלי הרדיו מחזקים את הדפנות ומעוררים את זרימת הדם באזור. על פי הדיווחים, צורת הנרתיק משתפרת ושרירי שלפוחית השתן מתחזקים גם הם. הכל, ללא צורך במתן הורמונים או תרופות.

למי ומתי הטיפול יכול להתאים

טיפול בגלי רדיו יכול להתאים לנשים הסובלות מבריחת שתן קלה עד חמורה. הוא יכול להוות חלופה לטיפול ניתוחי שעד כה היה הפתרון הנפוץ יותר. חשוב לומר שלפני שניגשים לטיפול מסוג זה, יש נשים שמנסות טיפולים חלופיים. כך למשל ביצוע תרגילים לחיזוק רצפת האגן.

ישנן נשים שהוצע להן טיפול בהורמונים, אך לכך עשויות להתלוות תופעות לוואי שונות. מכיוון שלטיפול בעזרת גלי הרדיו אין תופעות לוואי וההשפעה מורגשת בתוך זמן קצר יחסית, הביקוש צפוי להיות גבוה. לכל אישה שלא רוצה לנסות את הפתרונות האחרים או שניסתה והתאכזבה, גלי הרדיו יביאו לשיפור ניכר ואף לפתרון הבעיה. מקובל להפנות לטיפול נשים בגילאי חמישים ויותר ולעיתים גם צעירות יותר, לפי הצורך. 

יתרונות נוספים

אף כי דיברנו עד כה על בריחת שתן בנשים שבגיל המעבר או למעלה מכך, מסתבר כי הטיפול בגלי הרדיו משיג תוצאות נוספות. על פי דיווחי נשים שכבר טיפלו במרכזי בריאות שונים, המהפך בחיים ניכר בכמה רבדים. למשל, גלי הרדיו מסייעים להתמודד גם עם יובש בנרתיק.

השפעה מורגשת גם על התרחבות, כתוצאה מהריונות ולידות. שביעות רצון בקיום יחסי מין ותחושת נשיות מחודשת בהחלט אינם דברים של מה בכך. הטיפול משיב את הגמישות לאזור, בין היתר בזכות השפעה על סיבי הקולגן.

טיפול בטוח ומאושר

כיום, הטיפול אמנם איננו נכלל בסל הבריאות אך הוא מאושר על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. בארצות הברית, אושר הטיפול על ידי ה-FDA ובארץ, על ידי משרד הבריאות. סדרה של כמה טיפולים קצרים, כחצי שעה לערך כל אחד, יוצר את השינוי המבורך. לאחר מכן, פעם בשנה או שנתיים, ניתן לחזור על הטיפול.  

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב