הומיאופתיה לטיפול בבריחת שתן

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הומיאופתיה לטיפול בבריחת שתןהומיאופתיה ידועה כשיטת טיפול שאינה יקרה יחסית, אך בטוחה לטיפול בבעיות שונות הקשורות לבריאות הגוף. עיקרי השיטה מותאמים באופן אישי למטופל ולא למחלה ממנה הוא סובל, אך הומיאופתים מסוימים מעניקים למטופליהם תרופות הומיאופתיות לשם טיפול בבעיות פרטניות.

במקרים של דליפת שתן, אשר נובעת מלחץ פנימי דוגמת עיטוש, שיעול, לחץ נפשי, פעילות גופנית מאומצת, זקנה או הריון, במקרים אלו, מותאם הטיפול בהתאם לתסמינים המדויקים.

יש להבין כי לא רק נשים בגיל המעבר סובלות מבריחת שתן, אלא גם נשים צעירות סובלות לעיתים מרצפת אגן מדוללת אשר מפעילה את הבריחה בזמן עיטוש, שיעול, או תרגול גופני מאומץ.

מטפלים הומיאופתיים סבורים כי בעיות בריחת שתן מתחילות בתהליך מחשבתי. כלומר, אנשים, או בעיקר נשים, סבורות כי "אין מה לעשות: זה הגיל" וכי עליהן לקבל את התופעה בדיוק כפי שמקבלים תופעות התבגרות אחרות דוגמת נשירת שיער, קמטים בעור או הופעת שיער שיבה.

אך הבעיה האמיתית נעוצה בעובדה כי נשים אינן נוטות לשתף אחרים בבעיה זו, ואפילו לא את הרופא שלהן. החדשות הטובות הן כי ניתן לטפל ברוב המכריע של בעיות בריחת שתן שאינה רצונית, גם ללא טיפול רפואי או פולשני. מאמר זה מפרט את שיטות הטיפול השונות אותן מציעה ההומיאופתיה לטיפול בבריחת שתן.

נטרום מוריאטיקום

זוהי תרופה הומיאופתית מדוללת, אשר מסייעת לבריחת שתן במקרים של הפסקת הווסת. תרופה זו תינתן גם לטיפול בתסמינים נוספים דוגמת משגל כואב או יובש בנרתיק.

קאוסטיקום

תרופה הומיאופתית זו מסייעת לחיזוק השרירים הנחלשים בעקבות הגיל. בנוסף, נותנים אותה הומיאופתים במקרים של דילול רצפת האגן בעקבות פגיעה עצבית באזור הפרינאום. התרופה מקלה במיוחד על כל בעיית דליפת שתן בעת השינה, ומתאימה במיוחד לילדים.

בלה דונה

בצורתו ההומיאופתית, צמח זה מתאים במיוחד עבור מקרים של בריחת שתן אשר תסמיניה העיקריים הם טפטוף כרוני.

ספיה

זהו תכשיר הומיאופתי אשר מופק מדיו הדיונון. הוא מסייע לבריחת שתן הנובעת מלחץ פנימי של הבטן, היוצר עומס על שרירי רצפת האגן ומחלישם. תכשיר זה מתאים במיוחד למקרים של צניחת רחם. בנוסף, מתאים התכשיר למקרים של השתנה בזמן השינה או השתנה איטית.

Equisetum Hyemale

זוהי תרופה הומיאופתית המופקת מצמח השבטבט והוא ניתן למקרים של תחושת מלאות בשלפוחית אשר אינה מופחתת גם לאחר ההשתנה, במקרים של השתנה כואבת, במקרי תחושת צריבה בשופכה, או במקרים בהם זרימת השתן אינה חזקה מספיק. היא מתאימה גם למקרים של חוסר שליטה בשלפוחית השתן.

ראש ארומתיקה

תרופה זו מתבססת על צמח הסומק. היא יעילה במיוחד לבעיות בדרכי השתן ובכליות. היא משפרת מקרים של בריחת שתן שאינה רצונית בעת השינה, מקלה על כאבים בתחילת ההשתנה, ומתאימה אף לבריחת שתן בקרב בני גיל הזהב.

פלאנטאגו מג'ור (וינקה גדולה)

סמוא הנמן, מייסד תורת ההומיאופתיה, כתב כי צמח זה מהווה תכשיר הומיאופתי אשר מיועד למקרים של בריחת שתן שאינה רצונית בעיקר בזמן השינה, ולזרימת שתן חזקה במיוחד.

הומיאופתיה לטיפול בבריחת שתן

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב