טיפול בגלי הלם

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

טיפול בגלי הלם הוא שיטת טיפול לא פולשנית המשמשת לטיפול במגוון מצבים. גלי הלם הם גלי קול הנוצרים מפיצוץ. הגלים עוברים בגוף וגורמים לתנודות זעירות ברקמה. תנודות אלו מפרקות רקמת צלקת, מפחיתות דלקת ומסייעות בריפוי רקמה פגומה. טיפול בגלי הלם הוא טיפול חדש לשברים שאינם מתאחדים וכאבים כרוניים. זהו הליך לא פולשני שאינו מצריך חתכים כלשהם. טיפול בגלי הלם נמצא בשימוש באירופה מאז שנות ה-80 לטיפול בכאבים כרוניים ושברים שאינם מתאחדים. עם זאת, זה הפך זמין רק לאחרונה בארצות הברית. ההליך אורך כ-30 דקות, ולאחריו זמן התאוששות מסוים לפני שהמטופלים יכולים לחזור לפעילותם הרגילה. זהו הליך לא פולשני שאינו מצריך חתכים כלשהם, אך הוא עלול לגרום לאי נוחות מסוימת או חוסר תחושה זמני במקום השבר או הפציעה.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול רפואי לכאבים כרוניים

הוא משמש גם לטיפול בדלקת כף הרגל ודורבן בעקב. טיפול בגלי הלם הוא הליך לא פולשני שאינו משתמש בתרופות או ניתוחים כלשהם. התהליך כולל שני שלבים בלבד: הראשון הוא יצירת גל הלם על ידי שליחת דופק אקוסטי דרך העור, והשלב השני הוא להעביר את גל ההלם לתוך הרקמה. גלי הקול גורמים לתנודות בתאי הרקמה, אשר בתורן מעוררות תגובות ביוכימיות המעוררות תהליכי ריפוי באותם תאים. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול למספר מצבים, כולל תסמונת התעלה הקרפלית, התכווצות של דופויטרן ומרפק טניס. גלי הלם הם גלי קול בעלי תדר ומשרעת גבוהים מאוד. כאשר הם פוגעים בגוף, הם גורמים לרקמות פני השטח לרטוט. רטט זה יכול לשבור אזורים של רקמת צלקת או רקמה סיבית אחרת שגורמת לבעיה. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי הלם כדי לשבור את רקמת הצלקת בגוף. התהליך פועל על ידי יצירת סדרה של גלי לחץ אוויר חזקים ופתאומיים, המופנים לאחר מכן לאזור הפגוע. טיפול בגלי הלם משמש לעתים קרובות לטיפול בכאב כרוני בחלקים שונים של הגוף, כולל כאבי גב, תסמונת התעלה הקרפלית ודלקת כף הרגל. הוא משמש גם למצבים כמו פריצת דיסק ואוסטיאוארתריטיס. חטיפול בגלי הלם למידע נוסף לחצו כאן

טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול כדי לשבור אבנים בכליות

המטופל ישכב על השולחן והרופא יחדיר לו קטטר לשלפוחית השתן. לאחר החדרת הצנתר, נשלחים אליו גלי קול וזה ישבור את אבן הכליה. סוג זה של טיפול יכול לשמש למטופלים שיש להם אבנים קטנות (פחות מ-4 מ"מ) או אבנים גדולות (גדולות מ-3 מ"מ). גלי הלם הם גלי קול בעוצמה גבוהה הנוצרים בדרך כלל על ידי חומרי נפץ. הם יכולים לשמש בתחום הרפואי לטיפול בסוגים שונים של מחלות. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול במגוון מצבים, כולל: טיפול בגלי הלם הוא הליך טיפולי לטיפול בכאבים בגב ובצוואר. הוא משמש גם לטיפול בכמה סוגים של כאבי ראש וכאבי פנים. זה נקרא "הלם" מכיוון שהוא שולח גלים מהירים של אנרגיה דרך הגוף. גלים אלו גורמים לרטט פתאומי הממריץ רקמות ריפוי ומפחית דלקת. טיפול בגלי הלם הוא הליך המשתמש בגלי קול לטיפול בסוגים רבים ושונים של כאב, כולל כאב כרוני. טיפול בגלי הלם מסוגל לטפל בהרבה סוגים שונים של כאב, כולל כאב כרוני. מדובר בהליך לא פולשני שאינו מצריך כל הרדמה וניתן לבצעו במשרד הרופא. גלי הקול מועברים על ידי מכשיר הנקרא מערכת אקוסטית לתרפיה בגלים (AWTS). הגלים עוברים בגוף ופוגעים ברקמה או עצבים פגומים עם מספיק אנרגיה כדי לעורר ריפוי ותיקון.

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב