בחירת חיתולים למבוגרים עם בריחת שתן בעלי עודף משקל

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עודף משקל נחשב לתופעה מודרנית חוצת גבולות. אנשים בני כל הגילאים ומכל המקומות מתקשים לשמור על משקל גוף תקין. המצב הזה לא שונה בקרב מבוגרים שסובלים מבריחת שתן ואשר זקוקים בשל כך לחיתולי מבוגרים.כיצד ניתן לבחור נכון? לצורך כך כדאי להיעזר לאו דווקא במשקל כי אם במדידה של היקף המותניים, להתאמה יעילה של פתרונות ספיגה נכונים.

פתרונות ספיגה אקסטרה לארג'בחירת חיתולים למבוגרים עם בריחת שתן בעלי עודף משקל

מעטים מאוד הם האנשים שנותנים את הדעת להיקף המותניים המדויק שלהם. למעט דוגמניות שצריכות לדעת בכל רגע מהו היקף המותן או היקף החזה, אנשים אחרים לא בקיאים בעניינים אלה. אם נשאל אנשים מבוגרים הזקוקים לראשונה לחיתולי מבוגרים מהו היקף המותניים, בסנטימטרים, קרוב לוודאי שהללו יתקשו אפילו להעריך. כאשר היקף המותניים גדול, ואנו לא מדברים על ערכים כמו 90 ס"מ, 100 ס"מ או 120 ס"מ אלא אפילו יותר מכך, מידות חיתולי מבוגרים מסוג לארג' או אקסטרה לארג' תהיינה נדרשות. לא בכל חנות לאביזרי ספיגה ניתן יהיה למצוא בקלות את המידות הגדולות. לעניין זה, האינטרנט מספק לנו פתרונות נוחים, זמינים ובעיקר – גדולים.

מדוע מדידת המותניים חשובה?

כדי שניתן יהיה למצוא את ההתאמה הטובה ביותר בבחירת חיתולים למבוגרים, יש למצוא את מידות המותניים והירכיים. אם לא לוקחים זאת בחשבון, אביזרי הספיגה שיבחרו לא יספקו מענה מושלם או שהנוחות תהיה לקויה ביותר. לא מספיק לדעת מהי המידה של המכנסיים שלובשים ולו מהסיבה הפשוטה שיצרני אופנה שונים מחליטים לפעמים באופן שרירותי לקבוע מספרים משל עצמם. לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות כיצד מכנס במספר 50 (לצורך הדוגמה) מהעונה הקודמת הופך לפתע למספר 48 או 52 של העונה הנוכחית. לכן, סרט מידה למדידת היקף המותן וההיקף באזור הירכיים יהיה הדבר הטוב ביותר. חשוב לשים לב להיקף המותן או הירכיים בנקודת הרחבות יותר וכך – התאמת החיתול בהמשך תהיה אופטימלית.

רמת ספיגה אופטימלית

חשוב לשים לב כי לא רק היקף המותניים חשוב כאשר בוחרים חיתולי מבוגרים. היבט חשוב לא פחות הינו רמת בריחת השתן. האם בריחת השתן מתרחשת רק בלילה? האם קיימת בריחת שתן גם ביום וגם בכמויות גדולות? כאשר תופעה של בריחת שתן קיימת במידה מועטה מאוד או רק לעיתים רחוקות, יתכן שניתן להסתפק במוצרי ספיגה קלים כגון רפידות לספיגה או מכנסונים סופגים. כדאי גם להיות ערים לשאלות כגון האם לרמת הפעילות הגופנית יש השפעה של בריחת השתן, האם זה קורה גם בשעה שיושבים במנוחה, האם בזמן קימה או ישיבה. בהתאם לכך, ניתן לבחור את החיתול האידיאלי, לרמת ספיגה אופטימלית.

פתרונות לאורך כל שעות היממה: ליום וללילה

מבוגרים הסובלים מבריחת שתן יכולים להיות אנשים די פעילים, שמקיימים שגרת חיים הכוללת הליכה ועצמאות די מלאה. עם זאת, ישנם כאלה שאינם עצמאיים, יש המרותקים למיטה או לכיסא גלגלים. יש המלווים בעובדים זרים או הנמצאים בבית אבות לתשושים לסיעודיים. יש לתת על כך את הדעת שכן חלק מסוגי החיתולים, גם במידות הגדולות, בנויים כך שקל להלביש אותם ולהסיר אותם בצורה קלה ביותר ואפילו במצב שכיבה או ישבה. ישנם חיתולים שאותם מלבישים או מסירים תוך שימוש בתופסנים או מדבקות.
עוד יש לציין כי יש אפשרות לשימוש בפתרונות ספיגה שונים ליום וללילה. אם ניקח לדוגמה מבוגרים עצמאיים ופעילים, הרי ישנה עדיפות לבחירת חיתולים בעלי כושר ספיגה מוגבר ללילה, כאשר למשך היום ניתן להיעזר בתחתונים סופגים שאינם שונים במידה רבה מתחתונים רגילים מבחינת עיצוב ונוחות.

בחירת חיתולים למבוגרים עם בריחת שתן בעלי עודף משקל

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב