לייזר לטיפול בבריחת שתן

בחירת טיפול זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בבריחת שתן!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

לייזר לטיפול בבריחת שתןאחת מכל שלוש נשים סובלת מבעיה מבריחת שתן במהלך החיים. קיימים שני סוגים עיקריים של בריחת שתן, המשפיעים באופן משמעותי על סגנון החיים. הגורמים העיקריים לבריחת שתן הם תורשתיים, מצב של עודף משקל, או דילול הרקמה סביב השופכה.

תהליך זה מתרחש כחלק מתופעות הזדקנות טבעית או לחץ על אזור האגן הנובע מהריונות מרובים. כתוצאה מכך, רקמת האגן והשרירים התומכים בו חווים רפיון טבעי ואובדן גמישות. הרקמה כבר אינה מסוגלת לספק תמיכה חזקה למבנה שלפוחית השתן, ומתרחשת דליפה.

לייזר הוא שיטה יעילה, שנחשבת להישג האחרון של טכנולוגיית לייזר רפואי, לטיפול בבעיות משמעותיות הפוגעות באיכות חיי נשים רבות, כולל בריחת שתן ותסמונת הרפיית הנרתיק. זוהי שיטה מהפכנית בעלת יתרונות רבים. התהליך אינו פולשני ומשיג תוצאות מהירות לטיפול בבריחת שתן קלה עד בינונית. נדרשים כשניים עד שלושה מפגשים להשלמת הטיפול. התהליך פשוט, ההתאוששות מהירה והמטופלות יכולות לשוב לפעילות יומיומית מיד לאחר ההליך.

טיפול חדשני לשליטה בסוגרים

במהלך הטיפול בלייזר, מבוצעות התערבויות המשפרות את יכולת ההתכווצות והידוק רקמות רירית הנרתיק. לאחר הטיפול מוזרק קולגן עשיר להשגת תמיכה גדולה יותר בשלפוחית השתן. מחקרים קליניים הוכיחו כי מדובר בהליך יעיל, קל לביצוע, בטוח ונוח.

קרני לייזר תרמיים מיוחדים מוחדרים לנרתיק, לאחר חיטוי האזור. מוליך הלייזר מוחדר לקיר הקדמי של הנרתיק, וראש הלייזר משמש לטיפול ביתר חלקי הנרתיק. צמיחת קולגן חדשה מתרחשת במשך חודש עד שלושה חודשים לאחר הטיפול, וכתוצאה מכך מתרחש תהליך כיווץ הנרתיק במידה של כעשרים עד שלושים אחוזים.

התכווצות זו גורמת להרמת והידוק רצפת האגן, והפחתת בריחת השתן. הלייזר אינו פולשני ומשפיע על רקמת הנרתיק. הוא מבוצע באמצעות גירוי קולגן באזור פתח הנרתיק והשופכה, כמו גם באזור קיר הנרתיק הקדמי.

התוצאה הסופית של הטיפול היא הצטמקות והידוק רקמות נרתיק הרירית להשגת תמיכה גדולה יותר לשלפוחית השתן, עיצוב מחודש של הרקמות ובניית רקמה מחודשת מוטבעת עם סיבי קולגן עבים לתמיכה משופרת במבנה השופכה, שיפור משמעותי בדליפת השתן, והשבת יכולת ההתאפקות הנורמאלית.

למי מתאים ההליך?

טיפול לייזר לבריחת שתן מתאים לנשים לאחר לידה הסובלות משליטה על הסוגרים במצבי מתח הכוללים צחוק, שיעול, עיטוש או ריצה. הטיפול מתאים לתסמינים קלים עד בינוניים של חוסר יכולת שליטה על הסוגרים, וגם למצבי בריחת שתן חמורה.

יתרונות ייחודיים של טיפול בלייזר

טיפול בלייזר לבריחת שתן כולל יתרונות רבים:

  • ללא חתכים וכמעט ללא כאבים – הליך זה אינו כרוך בכריתה, דימום או תפרים.
  • התאוששות מהירה – אין צורך בנטילת אנטיביוטיקה או משככי כאבים.
  • תוצאות מהירות – בדרך כלל נדרשות שתיים עד שלוש פגישות לטיפול בבריחת שתן קלה או מתונה.
  • תהליך פשוט – נדרשות מספר בדיקות בלבד לפני התהליך, כגון בדיקת דם על מנת לקבוע את רמת הסוכר בדם, בדיקה למחלות המועברות במגע מיני וצהבת מסוג B או C, בדיקת שתן, בדיקת פאפ, ובדיקת אולטרה סאונד של האגן.
  • לא נדרשים אמצעי זהירות מיוחדים לנקיטה לפני ההליך או לאחריו, והמטופלות יכולות לשוב מיד לפעילות היומיומית הרגילה.

טיפול בבריחת שתן בלייזר – כיצד נראה הטיפול בבריחת שתן בלייזר? מה התהליך שאנחנו עשויים לעבור בדרך?

אין ספק כי בריחת שתן יכולה לפגוע בצורה משמעותית באיכות החיים שלנו ולפגוע במגוון מצבים כמו למשל יציאה לטיולים באופן חופשי, הליכה ארוכה וממושכת בחיק הטבע, הגעה למקומות הזרים לנו וכיוצא בזה. כפי שהצלחתם להבין מקריאה של השורות שקדמו לשורות אלה, טיפול בבריחת שתן בלייזר, הוא טיפול חדשני, נהדר, כזה שמביא יחד איתו שורה ארוכה של יתרונות שונים. כיום, עשרות אלפי נשים ברחבי העולם כבר חוו טיפול בבריחת שתן בלייזר, ואחוזי ההצלחה של טיפול זה הם אחוזים גבוהים מאוד. אולם, כיצד עשוי להיראות הליך הטיפול בבריחת שתן בלייזר?

אלו הם השלבים השונים שאתם עשויים לעבור כחלק מהטיפול בבריחת השתן באמצעות לייזר:

  1. פגישה ראשונה – בדיקת התאמה. בפגישה זו, אתן תיפגשו עם המרפאה לטיפול בבריחות השתן בלייזר. מטרת הפגישה הראשונה היא לבדוק התאמה לשיטת טיפול זו (לא כולן מתאימות למעבר של טיפול בלייזר לבריחת שתן).
  2. בדיקות כלליות – לאחר מכן, תידרשו לבצע מספר בדיקות כלליות שעשויות לסייע גם כן בתהליך.
  3. בהתאם להתאמה יקבעו עבורך סדרת טיפולים לבריחת שתן בלייזר. את תוצאות הבדיקה, נהוג לראות רק לאחר מספר פגישות לרוב.

לסיכום, לטיפול בבריחת שתן בלייזר מגוון של יתרונות, כמו למשל יעילות, מהירות והתאוששות מהירה. כעת, כל שנותר לך הוא לבדוק את התאמתך לטיפול שיכול לגמרי לשנות את חייך ולשפר משמעותית את איכות החיים שלך.

אז מה היה לנו בכתבה:

רינת בר-לב

רינת בר-לב

מומחית לטיפול בבריחת שתן למבוגרים, מתבגרים וילדים. רינת עם נסיון רב בהתמודדות עם בעיות שליטה על הסוגרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב